Ingyenes házhozszállítással
  • Life Care Life Impulse® Menopause Kapszula BIO Gingko Biloba Kivonattal - Enyhíti A Menopauza Tüneteit 30db 0
Ft-ot
spórolsz

[*alcim]

[*rovid]
[*html:hosszu]
Cikkszám:
#109254-7420
Eredeti ár:
Bruttó fogyasztói ár:
megtakarítás:
Áfa:
Min. rend. menny.:
1 db
Egységcsomag:
1 db
Szállítási díj:
1.500 Ft

Life Care Life Impulse® Menopause Kapszula BIO Gingko Biloba Kivonattal - Enyhíti A Menopauza Tüneteit 30db:

• csökkenti a klimax kellemetlen tüneteit

• enyhítheti a szív- és érrendszeri betegségeket

• hangulatjavító hatással rendelkezik

Bemutatás

A Life Impulse® Menopause® táplálékkiegészítő alapját egy olyan EGYEDÜLÁLLÓ gyógynövény-kombináció képezi, amelyben a parlagi ligetszépe, mezei zsurló, szalvia, kínai angyalgyökér, valamint a BIO ginkgobiloba-kivonat is megtalálható. Ezek a gyógynövények a korral jelentkező hormonszint-ingadozások okozta tüneteket enyhítéséről ismertek: hőhullámok, túlzott izzadás, (pszichológiai tünetek): depresszió, álmatlanság, szorongás és nem utolsó sorban fáradtság

Elonyök és hatások

Segít a korral jelentkező hormonszint-ingadozások okozta tünetek csökkentésében: hőhullámok, túlzott izzadás, (pszichológiai tünetek):depresszió, álmatlanság, szorongás és nem utolsó sorban fáradtság

Használati utasitás

Fogyasztása 18 éves kor felett javasolt. Étkezés közben, naponta 2 kapszula bevitele ajánlott. Az ajánlott napi mennyiséget ne lépjük túl. Az étrend-kiegészítő használata nem helyettesíti a kiegyensúlyozott étrendet. Minőségét a csomagoláson jelzett időpontig megőrzi. Kisgyermekektől elzárva tartandó

Termék kódja: 7420

Life Care:

Life Care termékek – megoldás nyújthatnak sok problémára!

Segíthetek Neked?

Anna vagyok a Szépségklinika eladója, hívj most és minden kérdésedre választ adok!

Hívj a +36 30 3039 471 telefonszámon, mert 5 perc alatt rengeteget hasznos infót tudok neked adni, amelyek segítségével garantáltan, olyan terméket tudsz választani, amely a Te igényeidre lesz szabva és nem lesz vele gondod soha.

Kérdések és válaszok Life Care Life Impulse® Menopause Kapszula BIO Gingko Biloba Kivonattal - Enyhíti A Menopauza Tüneteit 30db termékünkhöz:

Te lehetsz az első, aki kérdez, vagy hozzászól!